Ha álcázott, bemutató előtti Škodára vadászol, autózz a D10-es autópályán Csehországban le és fel, és szinte biztos, hogy belefutsz valamilyenbe. Ahogy a frissítés előtti Superbet is így kapták lencsevégre. És még álcázás is alig volt rajta. Persze ez érthető is, hiszen ilyenkor nagyrészt kívülről csak olyan alkatrészek változnak, amelyekhez nem szükséges teljesen átszerszámozni a gyártósort. Fényszórók, hűtőmaszk, hátsó lámpa, lökhárítók és hasonlók. Ránézésre a frissített SUPERB is ezek mentén változik, persze ez nem jelenti azt, hogy a lemezek vagy akár a lámpabúra alatt ne lenne újdonság. Hiszen a magasabban felszereltségű modelleken nem csak sima LED alapú fényszóró lesz, hanem várhatóan LED mátrix rendszerű, míg az alacsonyabb felszereltségek szériában kapnak Bi-Xenon világítást.
De hátul is lesz változás, hiszen a SCALA-ban bemutatkozó „futófényes”, dinamikus irányjelző itt is megjelenik majd.
Az utastérben is finomabb anyagok, és frissített elektronikus rendszerek várhatók. A nagy újdonság azonban a SUPERB orrában lesz. Na jó, ez így nem pontos, hiszen a Plug-in Hybrid verzió megjelenése minden porcikájában érinti az Superbet, nemcsak a motortérben. A PHEV verzió hajtásáról egy 150 lovas 1.5-ös TSI benzinmotor, és egy 70 kW-os villanymotor fog gondoskodni, melynek segítségével akár 70 kilométert is képes lesz megtenni tisztán elektromos üzemben a megújult SUPERB.